Vad tycker Ni?

Vi har börjat publicera början av den här historien nu som ni ser. Vi skriver fortfarande för fullt, men vi vill veta om det här är något ni som dykt upp här vill fortsätta läsa?

Tänkte bara berätta lite kort om den här bloggen;
Vi är ett par stycken som är intresserade av att skriva och skriver väldigt mycket. (Ingen av oss har däremot egna bloggar.) Hur som helst började vi skriva på den här lilla historien för några månader sedan och visste inte riktigt vad vi skulle göra av den.
Den senaste veckan har vi bara jobbat på designen och bestämt oss att testa publicera 'texterna' här. Gillar ni det kommer vi antagligen fortsätta skriva. Så berätta gärna för oss vad ni tycker.

/Crew

Kommentarer
Postat av: a blog for testing

thanks, yourse as well :D.

2009-10-27 @ 20:46:08
URL: http://ablogfortesting.blogg.se/
Postat av: FEBB

tja!! tack det samma du ;)

2009-10-27 @ 21:07:29
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: timmie

asså jag typ älskar detta brukar aldrig läsa men denna har jag fastnat för :D

2009-10-30 @ 02:09:22
Postat av: tina

hej, jag gillar det ni skriver och det är lätt och bra att läsa, bra skrivit, men tänka bara fråga om allt redan är färdig skrivet ???

2009-10-30 @ 21:21:31
Postat av: TM

Jag tycker det är bra :D Texterna är najsiga och det är trevligt med läsning och så ^^



Fortsätt så :D

2009-11-01 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0