Dålig uppdatering

Vill bara be om ursäkt för att det går lite långsamt just nu, fast ni vet troligast hur det är själva. Mitt uppe i terminen och det är mycket skola innan jul. Dessutom är det mycket annat som händer såhär innan julen. + Arbete. Idag har jag arbetat hela dagen med förberedelser/inredning för ett julevenemang så det har varit ganska stressigt. ++ Att en utav kockarna klämde av sig fingertoppen i kylen igår! :s Måste säga att jag blev skakis i hela kroppen och är nu livrädd för mitt eget kylskåp trots att det inte går att klämma av sig fingrarna i det. Så vi hoppas att han mår bättre så att han kan laga toppenmat till julborden i år!

Vår plan från början hade ju varit minst ett inlägg om dagen. Och vi kanske kan komma dit senare, just nu har vi alla bara för mycket att göra. Men tack för att ni fortsätter titta in här och kolla efter nya uppdateringar!

Vi är faktiskt lite nyfikna på vilka ni är! (Och tur är väl det, eller?)

/Crew

Kommentarer
Postat av: Jessie

Älskar er berättelse! Vill ni veta vilka era läsare är så... Ja, jag har ju länkat min blogg så det är bara att gå in och kolla så får ni veta mer om mig i alla fall ^ puss!

2009-11-21 @ 21:05:11
URL: http://theraspberryflavor.blogg.se/
Postat av: Idis *Den bästa!

Jag har ju ingen blogg, men ni vet ju redan vem jag är ;) Känner mig plötsligt väldigt dålig... Som inte kommenterar menar jag! Jag är ju inne på er superblogg typ varrje dag (a) a,ja. Gillar er ASmkt! <3

2009-11-21 @ 22:21:36
Postat av: TM

Ehehe, jag hittade en länk till er blogg nånstans, kommer inte ihåg vart x).. Men jag fastnade x)

Det är asbra skrivet och jag älskar att läsa den :D Det är bra när man inte har något att göra vid datorn typ ^^

FORTSÄTT SÅ :D (Y) Ni är awesome ^^

2009-11-21 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0